Klachten & Suggesties

Klachten

Hoewel wij onze uiterste best doen om onze klanten 100% tevreden te stellen, kan het natuurlijk altijd wel eens voorkomen dat één en ander niet zo loopt als je misschien had verwacht. Hiervoor in dat geval, op voorhand, onze oprechte excuses. We vragen je vriendelijk om ons van je klacht onmiddellijk per e-mail, telefoon of via het onderstaande formulier op de hoogte te stellen. Onze service afdeling gaat dan direct met je klacht aan de slag. Het enigste dat voor ons telt is tevreden klanten. Havlu is een relatief nieuw merk, maar we hebben al wel jarenlang ervaring met klantencontacten via andere bedrijfsonderdelen binnen onze organisatie.
Hoewel het nog niet eerder is voorgekomen dat onze service afdeling samen met een klant geen acceptabele oplossing kon vinden is het voor consumenten in de EU vanaf 15 februari 2016 ook mogelijk om klachten te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Als je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te melden via het platform van de Europese Unie.

Suggesties en Tips

Heb je suggesties hoe wij onze producten en/of dienstverlening kunnen verbeteren dan horen wij dat graag van je. Wij stellen het zeer op prijs als je een klacht, suggestie of tip aan ons als eerste kenbaar maakt.
Zijn er producten die je mist in ons assortiment dan vernemen wij dat graag van je. Stuur a.u.b. een mailtje met je suggestie naar onze klantenservice service@havlu.nl of vul het onderstaande formulier in. Als wij besluiten het product aan ons assortiment toe te voegen, krijg jij als blijk van waardering, als eerste het artikel gratis toegestuurd.

Formulier Klachten & Suggesties

0