Retourneren & Ruilen

30 dagen bedenktijd
Mochten onze producten onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, vinden wij dat natuurlijk jammer maar uiteraard is dat bij ons geen enkel probleem. Je kunt zonder opgaaf van reden binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling aangeven wat je wil retourneren en/of ruilen. We sturen je direct een barcode-sticker en instructies voor je retourzending.  Na ontvangst van je retourzending, sturen we je, indien gewenst een vervangend artikel of we storten binnen 24 uur het aankoopbedrag op je rekening (dat is ook inclusief eventuele verzendkosten).
Je mag bij ons altijd je aankopen GRATIS aan ons retourneren.
De verzendkosten van alle retourzendingen zijn dus voor onze rekening.

Heb je verder nog vragen over ruilen en/of retourneren? Verzoeken wij je vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice:  +31 (0)492-430 421 of stuur een e-mail naar service@havlu.nl.


Voor Nederland ….. Hoe verloopt een retourzending ?
  
  1. Meldt telefonisch of per email bij onze klantenservice dat je een artikel terug wilt sturen. Meldt daarbij het factuurnummer en de artikelen die je wenst te retourneren.
  2. We sturen je vervolgens een email met een bevestiging van je verzoek, een verzendsticker en enkele instructies.
  3. Verpak de artikelen zorgvuldig. Je mag hiervoor de originele verzenddoos gebruiken. Plak de verzendsticker op de doos.
  4. Je mag de verzenddoos kosteloos inleveren bij een GLS-servicepunt bij je in de buurt. Er zijn ruim 700 GLS-servicepunten in Nederland.
  5. Na ontvangst van je retourzending sturen wij je een ontvangstbevestiging per email.
  6. Indien je de geretourneerde artikelen wilt ruilen, sturen wij je de gewenste producten toe. Wil je het aankoopbedrag terug, dan storten wij het betreffende bedrag binnen 24 uur op je bankrekening.

Voor België ….. Hoe verloopt een retourzending ? 

  1. Meldt telefonisch of per email bij onze klantenservice dat je   een artikel retour wilt sturen. Meldt daarbij het factuurnummer en de artikelen die je wenst te retourneren.
  2. We sturen je vervolgens een email met een bevestiging van je verzoek en enkele instructies.
  3. Verpak de artikelen zorgvuldig. Je mag hiervoor de originele verzenddoos gebruiken.
  4. Stuur met de Belgische post het pakket met de retour- artikelen naar het adres van Havlu.nl in Nederland.
  5. Na ontvangst van je retourzending sturen wij je een ontvangstbevestiging per email.
  6. Indien je de geretourneerde artikelen wilt ruilen sturen wij je   de gewenste producten toe. Wil je het aankoopbedrag PLUS DE VERZENDKOSTEN VAN DE RETOURZENDING terug, dan storten wij het betreffende bedrag binnen 24 uur op je bankrekening.

Funnies Holland
Klantenservice havlu.nl
Brandevoort 7
5706 KA Helmond
Nederland

Wij doen niet moeilijk als je artikelen wilt retourneren maar er gelden wel de volgende voorwaarden.

  • Het product mag niet gebruikt, gewassen of beschadigd zijn en geen gebruikssporen vertonen.
  • Nadat je gemeld hebt dat je een artikel wilt terugsturen, stuur je binnen 30 dagen het betreffende artikel aan Havlu.nl terug. De termijn van 30 dagen gaat in op de dag van de ontvangst van je bestelling.
  • Bewaar zorgvuldig het afgifte-bewijs (NL) of het verzendbewijs (BE) van je retourpakket.

Beschadigde pakketten
Wanneer je aan de buitenkant van het pakket ernstige beschadigingen ziet of als je vermoedt dat de producten in de doos beschadigd zijn, neem de zending dan niet aan en vraag aan de bezorger om hier melding van te maken. Wanneer je het pakket al hebt aangenomen en alsnog een beschadigde transportverpakking constateert, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via e-mail: service@havlu.nl. Maak enkele foto’s van de beschadiging en stuur deze als bijlage in je melding per e-mail naar ons op. Na ontvangst zullen wij je direct een passende oplossing bieden.

Na het openen van de verpakking constateer ik beschadigde producten!
Wanneer je een beschadiging aan een product hebt ontdekt, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij laten je vervolgens zo spoedig mogelijk weten of wij het product kunnen vervangen. Stuur altijd enkele duidelijke foto’s van de beschadigingen zodat wij de vervoerder hiervoor aansprakelijk kunnen stellen. Na overleg gaan wij samen met jou een passende oplossing zoeken.

0